1. Що таке програма лояльності goodwine card?

Це наш крок до персоналізованого сервісу. Нова програма має більше вигод: пропозиції розповсюджуються на все, не тільки на алкоголь, як було раніше. Ваші персональні пропозиції на більшість товарів будуть більш вигідними. Також з’являться подарунки – з нагоди і без, запрошення на дегустації, майстер-класи.

Ваші нові персональні пропозиції будуть з’являтися в мобільному додатку кожні 2-3 тижня.

2. Що таке рівні Green/Gold?

Green – картка новачка goodwine, її може отримати кожен. По цій картці доступні персональні знижки 3% на весь алкоголь, 5-10% на вино тижня та знижки на аксесуари.

Gold – картка вищого рівня, на який переходить картка, якщо на ній витрачено 50тис. грн і більше за рік. Ця картка дає персональні знижки 5% на весь алкоголь, 10-15% на вино тижня та персональні пропозиції на продукти та аксесуари, подарунки з нагоди та без.

3. Чи потрібно підтверджувати рівень GREEN ?

Ні. Якщо протягом 12 місяців після дати реєстрації ви на рівні GREEN не накопичили 50 000 грн, ви залишаєтесь на рівні GREEN і продовжуєте накопичення.

Як тільки сума балансу сягає 50 000 грн, протягом 7 робочих днів ви автоматично переходите на вищий рівень GOLD, а баланс анулюється.

4. Які умови підтвердження рівня GOLD?

Кожні 12 місяців від дати приєднання до рівня GOLD необхідно накопичити в goodwine не менше 50 000 грн.

У разі, якщо ви витрачаєте менше 50 000 грн за рік, ви повернетесь на рівень GREEN з нульовим балансом.

Інформація про поточний баланс та дату, до якої необхідно підтвердити рівень, знаходиться в розділі Мій кабінет - кнопка i в правому верхньому кутку (символ 'i').

5. Навіщо я маю підтверджувати рівень GOLD?

Підтвердження рівня дозволяє нам зрозуміти, наскільки міцно ми дружимо. Тобто, покупки протягом року на 50 тисяч гривень говорять про те, що у нас з вами все серйозно. За вашу лояльність ми дякуємо вам рівнем ГОЛД і нашою лояльністю: це більше спеціальних пропозицій і персональних знижок.

6. Як користуватись єдиним акаунтом з дружиною/чоловіком?

Для того, щоб користуватись єдиним акаунтом з дружиною/чоловіком необхідно заходити в додаток з тим самим логіном (email або номер телефону). Тоді персональні пропозиції будуть однаковими для подружжя, а історія покупок буде накопичуватись на один і той самий акаунт.

Якщо чоловік/дружина першим(першою) зареєструвався за допомогою соціальних мереж (facebook або gmail) при вході необхідно вказати email з відповідної соціальної мережі чоловіка/дружини.

7. Яку персональну інформацію ви збираєте? Для чого?

Ми зберігаємо ваші:

  • прізвище, ім’я - для ідентифікації, адресуванні при доставці замовлень;
  • імейл - для розсилки, якщо ви не проти отримувати пропозиції від нас;
  • дата народження - для можливості привітати вас у цей день;
  • мобільний номер - для зв’язку під час доставки замовлень;

При реєстрації через Google чи Facebook ми лише зберігаємо, з вашого дозволу, адресу електронної пошти, яка є вашим ідентифікатором у програмі лояльності. Паролі ми ні в якому разі не зберігаємо, це чутлива персональна інформація кожного, яка при логіні через Google чи Facebook не передається.

8. Які є акції до Дня народження?

День народження — ваш особливий день. І ми хочемо, щоб позитивних моментів щонайменше у цей день було якомога більше. За 5 днів до, у день народження, а також упродовж наступного дня зробіть покупку в goodwine щонайменше на 2000 UAH, та візьміть участь у розіграші одного з подарунків:

подарункові сертифікати номіналом 300 UAH,
пляшка тихого вина,
пляшка ігристого вина,
додаткова знижка від 7 до 10%.

Зверніть увагу: одна покупка / замовлення від 2000 UAH на день дає можливість отримати один подарунок один раз в день. Купівля подарункового сертифікату не дає змогу приймати участь у лотереї.

Щоб все спрацювало, покажіть на касі QR-код з вашого мобільного додатку goodwine або пластикову картку. Зверніть увагу: паспорт або посвідчення водія не надають права приймати участь у розіграші.