1. Що таке нова програма лояльності Good Wine?

Це нова картка, на яку можна поміняти дисконтну картку Клубу Good Wine, чи отримати у працівника магазину, або користуватися мобільним додатком goodwine, як новою карткою. Вона має більше вигод: пропозиції розповсюджуються на все, не тільки на алкоголь, як було раніше. Ваші персональні пропозиції на більшість товарів будуть більш вигідними. Також з’являться подарунки – з нагоди і без, запрошення на дегустації, майстер-класи.

Ваші нові персональні пропозиції будуть з’являтися в мобільному кожні 2 тижні.

2. Що буде з моєю старою дисконтною карткою?

Ви можете нею користуватися до 31 січня 2019 року. Це можна робити паралельно з використанням нової картки: просто при покупці подумайте, якою карткою вам вигідніше скористатися. Чим більше ви будете користуватися новою карткою або QR-кодом з мобільного додатку, тим більше у нас буде інформації, щоб давати вам кращі персональні пропозиції та приємні подарунки.

3. Що буде з моєю знижкою? Скільки % знижки я буду отримувати? Що я втрачаю?

Якщо ви мали 2-5% знижки, ви будете отримувати 5% знижки на різний алкоголь, знижки 10-15% на аксесуари.

Якщо у вас була знижка 7%, то ви будете і далі отримувати 7% на різний алкоголь, знижки 15-20% на передрозпродаж аксесуарів плюс до акційних цін, а також персональні акції на ваші улюблені категорії в продуктах (бакалія, молочні продукти, гастрономія, кава власного смаження і таке інше).

Відповідно, ви не втрачаєте, а здобуваєте більше вигод, головне – не забудьте відмітити ваші улюблені категорії товарів у розділі Мої уподобання в мобільному додатку.

4. Чому ви змінюєте програму?

Ми хочемо давати вам більше задоволення від покупок у нас, кращі ціни нашим постійним покупцям, бо ми вас дуже цінуємо. Знаючи ваші персональні покупки, саме ваші уподобання, ми можемо робити підходящі пропозиції, вчасно повідомляти вас про прихід нової партії свіжих товарів, які ви любите у нас купувати. Тому ми міняємо підхід до карток і знижок: зараз ми просимо вас робити покупки на вашу картку, на ваш мобільний додаток, на ваше прізвище, а друзі/знайомі можуть без проблем оформити у нас собі таку ж, щоб зберігати на ній свою історію/свої уподобання.

5. Я маю віддати свою стару картку комусь?

Це не обов’язково, але якщо ви зараз хочете повністю перейти тільки на нову програму, віддайте свою картку нашим Good Wine Stars у магазині на Мечникова у відділі вин, вони будуть раді з вами поспілкуватись. Якщо ви ще не готові попрощатись з дисконтною карткою, у вас є час до 31 січня 2019 року.

6. Я завжди називав прізвище друга, отримував знижку. Тепер це можливо робити?

Тепер ми даємо вам нову картку та мобільний додаток із власним рахунком, з таким же рівнем, як у друга. Перевага у тому, що на ваш рахунок будуть накопичуватись ваші покупки, тому ви будете отримувати тільки вам підходящі пропозиції

7. Я можу і далі називати на касі своє прізвище для отримання знижки?

Так, щоб покупки зарахувались на вашу картку. А щоб скористатись персональною пропозицією, треба надати вашу Good Wine Card чи QR-код мобільного додатку.

8. Чи можу я й далі говорити на касі прізвище свого друга, щоб отримати знижку?

Ми оформимо вам вашу іменну картку такого ж рівня, як і картка вашого друга. Її перевага у тому, що на неї будуть накопичуватись ваші покупки, тому ви будете отримувати тільки вам підходящі пропозиції.

9. Де і як завантажити мобільний додаток Good Wine?

Мобільний додаток «Good Wine Ukraine» доступний в GooglePlay та AppStore за єдиним посиланням: http://onelink.to/vsqrca

Завантажуйте на свій телефон, реєструйтесь та обирайте ваші уподобання

10. Я можу одночасно користуватись і карткою, і додатком?

Так, звісно, їх треба тільки об’єднати на спеціальному поінті в магазині чи на касі, і вся ваша історія покупок буде єдиною, не залежно від того, користуєтесь ви карткою чи додатком.

11. Як часто будуть змінюватися товари, на які діє персональна знижка?

Ваші пропозиції будуть мінятися приблизно 1 раз/2 тижні.

12. Як я буду дізнаватися про те, що у мене зараз є персональна пропозиція?

Ваші пропозиції завжди будуть у вашому мобільному додатку Good Wine у розділі “Персональні акції”. Додатково ми будемо 1 раз/тиждень відправляти пуш-повідомлення про ваші персональні знижки, цікаві вам новинки чи свіжу поставку м’яса, риби, сиру за вашим бажанням.

Також 1 раз/тиждень ми будемо надсилати вам на імейл стильний ньюзлеттер з анонсами наших новинок, подій, подарунків з приводу чи без.

Розсилка імейлів та пуш-повідомлень буде тільки у тому випадку, якщо ви вказали у додатку, що погоджуєтесь їх отримувати. Ми не хочемо спамити.

13. Що таке рівні Green / Gold?

Green – картка новачка Good Wine, її може отримати кожен. По цій картці доступні персональні знижки 5% на різний алкоголь, знижки на аксесуари.

Gold – картка вищого рівня, на який переходить картка, якщо на ній витрачено 50 тис. грн і більше за рік. Якщо раніше у вас була картка 7%, ви без проблем отримаєте нову картку рівня Gold. Ця картка дає персональні знижки 7% на різний алкоголь, персональні пропозиції на продукти та аксесуари, подарунки з нагоди та без.

14. Нову картку і QR-код в додатку я можу використати в 101 Wine Bar, суші-поінті, в Lucky Restaurant?

Поки що ні, ми над цим працюємо. Орієнтовно до кінця 2018 року 101WineBar, суші-поінт та Lucky Restaurant будуть теж у програмі.

15. Як щодо акції 5+1, оптової знижки, нічної знижки щоп’ятниці, вони сумуються із пропозиціями у новій програмі?

Всі регулярні акції залишаються і при новій програмі. Оптова та нічна знижки сумуються з персональними знижками по Good Wine Card. Умови по акції 5+1 на алкоголь залишаються тими самими – не сумуються зі знижкою по картці.

16. Я можу ділитися своїми пропозиціями з друзями?

Ні, краще не треба, тоді вам будуть даватись пропозиції на товари друга. Краще щоб друзі оформили свою особисту картку чи завантажили додаток абсолютно безкоштовно, щоб кожен отримував власні пропозиції.

17. Я маю поміняти свою дисконтну картку на нову?

Ви можете користуватися обидвома картками до 31 січня 2019 року. Під час покупки вирішіть, чим вам краще зараз скористатись, те й надайте касиру при покупці.

З 1 лютого 2019 року нова картка повністю замінить старі картки, і вони припинять свою дію.

18. Що відбудеться з моїм поточним статусом картки? Куди подінеться накопичена мною сума?

Ваш статус збережеться у новій програмі. Накопичена сума дає вам можливість перейти на такий же рівень у новій картці, а далі ми починаємо з чистого листа вашої особистої історії покупок.

19. В новій програмі я буду отримувати знижку тільки на алкоголь чи на все?

Ви будете отримувати знижки на улюблений алкоголь, новинки, додаткові знижки під час розпродажу аксесуарів Home by Good Wine. А з карткою Gold ще й персональні пропозиції на улюблені продукти.

20. Скільки буде діяти ця нова картка? Назавжди? Ви нічого не будете міняти?

Ми не будемо змінювати умови програми, ми будемо тільки збільшувати кількість подарунків, сервісів та пропозицій для вас.

21. Стара дисконтна картка відміняється з 20 вересня?

Вона продовжує діяти до 31 січня 2019. До цього часу ви можете користуватись обидвома картками, обираючи в кожній покупці, чим саме скористатись: старою чи новою карткою. Ми надіємося, що нова вам припаде до душі більше.

25. Яку персональну інформацію ви збираєте? Для чого?

Ми зберігаємо ваші:

  • прізвище, ім’я - для ідентифікації, адресуванні при доставці замовлень;
  • імейл - для розсилки, якщо ви не проти отримувати пропозиції від нас;
  • дата народження - для можливості привітати вас у цей день;
  • мобільний номер - для зв’язку під час доставки замовлень.
26. Якщо в мене виникнуть питання, куди звертатись?

В нас є Відділ обслуговування покупців, який доступний за:

  • телефоном «гарячої лінії» 9-075. На дзвінки за вказаним номером діють тарифи відповідно до тарифів оператора зв’язку;
  • електронною поштою CustomerCare@goodwine.ua;
  • Facebook-месенджері Good Wine;
  • Telegram, WhatsApp та Viber-чатах: 050 382 79 95